Kau nak sangat main dengan laki aku kan? Nah, biar semua orang lihat tubuh badan kau pula.!!

by


Semakin hari semakin parah apa yang terjadi terhadap pasangan suami isteri dalam dunia ni. Semakin banyak kes-kes penceraian yang terjadi gara-gara berlaku curang.

Sala satunya seperti yang terjadi kepada pasangan suami isteri ini. Kerana curang, habis satu dunia tahu akan apa yang berlaku dalam rumah tangga mereka selepas diri sendiri yang menyebarkan apa yang berlaku.

Merasa dikhianati oleh suaminya, seorang isteri di China menjadi berang dan menyebarkan video penangkapan suaminya ketika sedang bersama teman wanitanya.

Video yang tidak dipublikasikan dalam portal berita ini, menunjukkan si isteri yang merasa curiga dengan kelakuan suaminya telah cuba untuk menjerat suaminya itu.

Dalam intipan itu, isteri bersama teman-temannya mengikuti suami yang diduga melakukan maksiat bersama teman wanitanya itu.

Dan ternyata benar, firasat isteri yang meyakini suaminya curang terbukti setelah ia membuka sebuah bilik hotel, di mana suaminya sedang berbaring tanpa pakaian dengan wanita lain.

Pembalasan dari isteri pun berakhir dengan dia memuat naik video penaggkapan suaminya tersebut, lapor Viral Cham.

Tidak berhenti di situ saja, isteri yang membawa teman-temannya untuk melakukan penangkapan pun menghajar teman wanita dari suaminya itu.

Netizen mengatkan bahwa orang itu memang patut untuk malu selepas dia sudah memiliki dua anak bersama isterinya itu.

link video: klik