(VIDEO) Pelajar perempuan BELANJA lelaki di luar sana ‘modal’ untuk main sabun!!

by


Fesyen dari mana budak-budak ni pakai sampai ketat macam tu sekali, teruk benar fesyen mereka ni. Ataupun mereka ni memang sengaja nak belanja lelaki kat luar sana ‘modal’ untuk main sabun.?!! 😛

Ini yang buatkan ramai lelaki kat luar sana ‘stim’ bila tengok ramai sangat awek-awek yang berpakaian macam ‘pelacur’.

Sebabkan perempuan macam ni lah, banyak wanita lain yang jadi mangsa lelaki gila seks. Jadi mangsa keadaan diganggu lelaki gila seks, ditunjuk dan digeselkan kemaluan pada tubuh mereka.

Adik tak malu ke pakai ketat macam tu, ketat sangat macam sarung nangka. Itu yang badan jadi melengkung. Nak tunjuk diri ‘hot’ pun, jangan la sampai seksa badan sendiri, tak membesar dengan normal nanti badan ko tu dik.

Bila lelaki dah ‘stim’ tengok pakai macam ni, nanti bila dah kena gangguan seksual. Jangan salahkan lelaki ek. Kalau tak bagi ‘bebird’ dorang naik, dorang pun tak kacau kau.

Sendiri yang cari penyakit, sendiri tanggunglah. Tengok mereka ni macam nak minta diri dia kena rogol je. Tapi tak payah la nak muat naik gambar macam pelacur ni.

Ke memang sengaja nak belanja lelaki kat luar sana ‘modal’ untuk main sabun. Tak ‘bernafas’ dengan elok asam keping ko tu dik kalau dah pakai ketat macam tu.

Nanti dah berbau asam keping tu kesian kat suami. Fesyen dari mana budak-budak ni pakai sampai ketat macam tu sekali, teruk benar fesyen mereka ni.

Memang nak biar lelaki kat luar sana tengok bentuk asam keping korang ye??

 
link video: klik